verkiezingen 2011

14 april 2011

coalitieakkoord is asfalt en megastallen

De fractie van de SP in Provinciale Staten is ontgoocheld vanwege het coalitieakkoord dat de fracties van CDA, VVD, Christenunie en SGP vandaag presenteerden. De SP is van mening dat de zeer eenzijdige insteek op asfalt en economische ontwikkeling geen recht doet aan de belangen van de Overijsselse samenleving.

15 februari 2011

Dit is mijn Protest

15 februari 2011

FF Nu in Zwolle

Zie hier het filmpje van Nu in Zwolle met onze lijsttrekker, Frank Futselaar.

3 februari 2011

De SPeciale ZO-verkiezingskrant

Momenteel worden er in heel Overijssel meer dan 100.000 SPeciale ZO-verkiezingskranten huis aan huis verspreid.
Mocht u pech hebben, of de krant nog niet in de bus hebben gekregen (Nee Nee stickers bijvoorbeeld!)?
Lees deze prachtige krant dan online in PDF

10 januari 2011

In gesprek... Frank Futselaar en Emile Roemer

ffigmer

Tijdens een goed bezochte bijeenkomst in Hengelo, zijn Frank Futselaar en Emile Roemer met elkaar in gesprek gegaan over het belang van de statenverkiezingen. Lijsttrekker Frank Futselaar hierover: “Terwijl de meeste gemeenten bezuinigen op sociaal beleid, bulkt de provincie van het geld. Het zal voor ons de prioriteit zijn om dat te veranderen. De tijd van inzetten op dure prestigeprojecten in Overijssel is wat ons betreft voorbij”

4 januari 2011

nieuwjaarsbijeenkomst SP Hengelo met Emile Roemer, Mariska ten Heuw en Frank Futselaar

Op maandagavond 10 januari is de Fractievoorzitter van de SP in de Tweede Kamer, Emile Roemer te gast op de openbare nieuwjaarsbijeenkomst van de SP in Hengelo in Metropool.

23 december 2010

Lijst SP Overijssel met veel aanstormend talent

De SP zal de verkiezingen van de provinciale staten van maart volgend jaar ingaan met een stevig vernieuwde lijst met jonge kandidaten.