Bezoek statenleden aan Steenwijkerland.

21 januari 2008

Bezoek statenleden aan Steenwijkerland.

Op vrijdag 18 januari jl. brachten SP Statenleden Eric Smeenk en Jean Rouwet een bezoek aan de SP afdeling Steenwijkerland ter gelegenheid van de nieuwjaarsreceptie van deze actieve afdeling.
Steenwijkerland Nieuwjaarsreceptie

Binnen een goed opgezet programma lieten de afdeling, Rood en de twee gemeenteraadsleden aan de achterban horen wat ze in het afgelopen jaar hadden gedaan. De beide Statenleden gaven een toelichting op het functioneren van de Provincie en het wettelijk kader waarbinnen dat plaatsvind. Verder Sprak Eric Smeenk o.a. over de WMO, het armoedebeleid en de chaos in de zorg. Jean Rouwet gaf een toelichting op het functioneren van de SP Statenfractie en vertelde over zaken die binnen zijn Commissie van Ruimtelijke Ordening, Water en Vervoer voorbijkwamen.

Na deze inleidingen werd er veel gebruik gemaakt om vragen aan beide heren te stellen. De avond werd afgesloten met een uitstekend georganisseerd hapje, drankje en werd omlijst door muziek van Gerard Buisman en zo.